Op zoek naar inspiratie? Check hier onze cases en ontdek wat Cronos Public Services voor u kan doen.

Ontdek meer

Filters
Reset
Creatief
Technotrailer.be maakt jongeren warm voor STEM-opleidingen

Veel technische beroepen dreigen stilaan knelpuntberoepen te worden. Met Techno Trailer, een fysieke oplegger die is ingericht als didactische ruimte, wil provincie Antwerpen jongeren laten kennismaken met techniek en zo een grotere toestroom naar de technische sector creëren. Het provinciebestuur vroeg aan Cronos Public Services om de Techno Trailer te vertalen naar een digitaal platform. Zo krijgen nog meer leerlingen de kans om te proeven van STEM.

Creatief
CJM haalt IT-talent op maat in huis

Om als hedendaagse organisatie te beantwoorden aan de vragen en behoeften van de burger, is een gebruiksvriendelijke digitale omgeving onontbeerlijk.

Creatief
Meertalige mobiele app informeert over coronamaatregelen

De coronamaatregelen zijn van belang voor ons allemaal. Om zeker te zijn dat ook anderstaligen in België geïnformeerd worden, verspreidt het Vlaams Agentschap Integratie en Inburgering sinds het begin van de pandemie uitleg in 18 talen.

Creatief
MyCompass_vlohra
MyCompass: meer dan een platform, ook een filosofie

Van student naar werknemer. De stap is onvermijdelijk, maar niet per se makkelijk. Alles verandert en dat zorgt voor onzekerheid. Daarnaast is niemand ooit ‘uitgeleerd’.

Creatief
YouFlanders
YouFlanders: veilig toeristen in eigen land

Maart 2020. De pandemie overviel iedereen, ook Toerisme Vlaanderen. Van het ene moment op het andere lag het volledige toeristische leven stil, zonder zicht op een snelle heropleving.

Creatief
VDAB alles beweegt banner
VDAB blijft actief dankzij ‘digital first’ mentaliteit!

Op één dag 11.000 connecties via Google Hangouts. Ook VDAB moest wegens de COVID-19 crisis hun voordeuren sluiten. Toch is VDAB er nog steeds voor haar klanten, alleen een tikkeltje anders dan normaal.

Creatief
featured
De 20ste editie van Week van de Friet: een campagne om u tegen te zeggen!

Tijdens ‘Week van de Friet’ is het steeds de bedoeling om frietjes van de frituur op een positieve manier onder de aandacht te brengen zodat de consument ‘goesting’ krijgt. De campagne is gestart in 2000 en bestaat ondertussen 20 jaar.

Creatief
wie-zemst-die-vindt_2200
Wie zemst die vindt

Wat hebben een slager, een apotheek, een advocaten kantoor , een energie consultant, een lingerie winkel, een verzekeringsmakelaar, een hobbywinkel en een verf-interieurwinkel met elkaar gemeen?

De uitdaging om mee te zijn met de trein van de digitalisatie! 

Creatief
de-weg-naar-bots_2200
De weg naar de bots

Je kan er niet meer naast kijken, Artificiele Intelligentie zal een impact hebben op onze jobs in de volgende jaren. Cronos Public Services zet hier alvast ten volle op in want dit kan helpen tot een nog betere dienstverlening binnen onze overheidsdiensten.

Creatief
Hivelife, een educatief bijenspel

Het departement leefmilieu, natuur & energie van de Vlaamse Gemeenschap plaatste een hele reeks activiteiten op de agenda over het redden van onze bijen. 

Kennis maken

Wilt u graag meer weten over Cronos Public Services?

Elk kwartaal bundelen we relevant nieuws en boeiende cases in onze nieuwsbrief. Schrijf u hier in om deze te ontvangen.