Flexibiliteit, pragmatiek en transparantie
Het team van Cronos Public Services en Thomas More deelden van in het begin dezelfde visie, waardoor ze steeds op dezelfde lijn zaten. Wekelijks stemden ze af om elkaar up-to-date te houden. Dat gebeurde via een sterke combinatie van korte calls voor snelle updates en lange meetings bij elkaar op kantoor voor uitgebreide toelichtingen en het tonen van prototypes en demo’s. Dankzij de demonstraties kunnen de medewerkers van de hogeschool al wennen aan het nieuwe portaal, wat op termijn voor tijdswinst en efficiëntie zal zorgen.
Het ontwikkelingsproces van de website nadert stilaan de laatste fase. De lancering staat gepland in het voorjaar van 2023, een datum waar iedereen naar uitkijkt. Niet omdat het project dan achter de rug is, wél omdat ze dan eindelijk aan de wereld kunnen tonen wat ze samen gerealiseerd hebben. Flexibiliteit, pragmatiek en transparantie kleurden de samenwerking, iets waar alle betrokken partijen terecht fier op zijn.
Is uw organisatie klaar voor een nieuw hoofdstuk met een bijhorende website? Cronos Public Services ondersteunt u en uw medewerkers bij de transitie naar de digitale dienstverlening van de toekomst. Neem vrijblijvend contact met ons op om uw wensen en noden te bespreken.