Vacature

Wordt u onze nieuwe Bid Manager?

Wat houdt deze functie in?

Als bid manager binnen onze organisatie acteert u als projectmanager tijdens de offerte fase van een ICT project. U begeleidt offertes en ondersteunt bij het uitzetten van strategieën en doelstellingen (als rode draad over de competence centers heen en aangepast aan de overheidsdienst). Daarbij bent u, op basis van uw kennis van de ontwikkelingen in uw vakgebied en de markt, van toegevoegde waarde voor onze organisatie.

In deze functie:

  • Verwerkt u opdrachten zelfstandig en heeft u leidinggevende ervaring.
  • Vervult u de rol van een gedegen adviseur op tactisch/strategisch niveau, communiceert u overtuigend en creëert u draagvlak.
  • Bent u steeds klantgericht, analytisch en gedreven.
  • Begeleidt u de offertes van het begin tot het einde. U bent daarom ook bereid om de meer administratieve taken daarrond op te nemen en in te staan voor de eindredactie van de offerte.

Gezocht profiel

  • U heeft een masterdiploma of gelijk door ervaring met een ICT-achtergrond
  • U bent een ervaren projectmanager of bid manager
  • U heeft een brede algemene ICT-kennis opgebouwd
  • U heeft ervaring in planningen en schattingen maken
  • U heeft ervaring in het maken van kwalitatief hoogstaande offertes voor maatwerk oplossingen, en/of voor pakketimplementaties.
  • U kan een visie opbouwen die producten of oplossingen overstijgt
  • U heeft zeer sterke communicatie skills (zowel mondeling als schriftelijk)
  • U heeft ervaring in het ondersteunen van business development en verkoop
  • U kan voor een offerte de KPI’s, de risico’s en de opportuniteiten goed inschatten
  • U bent gedreven en kan mensen motiveren
  • U bent punctueel en hebt oog voor kwaliteit
  • U straalt maturiteit en vertrouwen uit
  • Uw talenkennis omvat NL / FR / EN

Aanbod

  • U zal deel uitmaken van de grootste private Belgische IT groep en van een enthousiast team met een open en no nonsense attitude en een cultuur van ondernemerschap
  • U kan mee bouwen aan een onderneming die inzet op groei en innovatie
  • U verkrijgt een competitieve verloning, bedrijfswagen, Flex income plan, Hospitalisatie – en groepsverzekering, …

Tot slot

De Cronos Groep werd opgericht in 1991 door Jef de Wit, die het bedrijf vandaag nog steeds leidt. Inmiddels bestaat de groep uit een 400tal competence centers met in totaal 8.000 medewerkers. De jaarlijkse omzet bedraagt ongeveer 1 miljard euro.

Cronos Public Services is de entiteit binnen de groep die de relatie met de publieke instellingen beheert en het volledige portfolio van de groep aanbiedt aan deze klanten. Het team telt 40 medewerkers en realiseerde in 2021 een omzet van 200 miljoen euro.

Voelt u zich geroepen om ons team te komen versterken?

Contacteer ons, we maken graag met je kennis!

Mieke De Smet

Director

Tom Schrijvers

Bid Office Manager

Ontdek meer

Awards
De Cronos Groep wint de Google Cloud Most Transformative Partner 2022 Recognition

28 november 2022 – De Cronos Groep heeft de Belux Google Cloud Most Transformative Partner Recognition ontvangen. De prijs werd uitgereikt op het Google Next Benelux Event op vrijdag 18 november in Antwerpen. Met deze prijs geeft Google erkenning aan de Google Cloud Partner die het voorbije jaar het sterkst gegroeid is in …

Lees meer
In de pers
Artikel over Jef De Wit en De Cronos Groep in De Tijd

18 november 2022 – Op de Dag van de Ondernemer verscheen een artikel over onze oprichter Jef De Wit in De Tijd. Bent u benieuwd naar het succesvol ondernemersverhaal van De Cronos Groep? Lees dan zeker dit artikel.

Lees meer
Event
Smart City Expo 2022: Digitale Werkplek sessie

17 november 2022 – Afgelopen drie dagen vond ’s werelds meest toonaangevend evenement voor steden opnieuw plaats in Barcelona: Smart City Expo.Tijdens deze hoogmis van de stedelijke revolutie komen tal van steden over heel de wereld samen om inzichten en kennis met elkaar te delen rond Smart Cities projecten.

Lees meer
Aankondiging, In de pers
Lancering StadsApp Brugge: de nieuwe en snelste manier om een afspraak of melding te maken

08 november 2022 – Stad Brugge lanceert de gloednieuwe StadsApp. Deze applicatie voor de smartphone is nu de snelste manier om een afspraak of melding te maken bij de Stad. Het is een mijlpaal in de mobiele dienstverlening.

Lees meer

Elk kwartaal bundelen we relevant nieuws en boeiende cases in onze nieuwsbrief. Schrijf u hier in om deze te ontvangen.