21 september 2023 – Deze maand werd het online platform Modulair gelanceerd. Een verbindend netwerk tussen ondernemers, eigenaars en het beleid waarmee er slim wordt omgegaan met leegstaande ruimtes in de stad Brugge.
Wordt u onze nieuwe Bid Manager?

Wat houdt deze functie in?
Als bid manager binnen onze organisatie acteert u als projectmanager tijdens de offerte fase van een ICT project. U begeleidt offertes en ondersteunt bij het uitzetten van strategieën en doelstellingen (als rode draad over de competence centers heen en aangepast aan de overheidsdienst). Daarbij bent u, op basis van uw kennis van de ontwikkelingen in uw vakgebied en de markt, van toegevoegde waarde voor onze organisatie.
In deze functie:
- Verwerkt u opdrachten zelfstandig en heeft u leidinggevende ervaring.
- Vervult u de rol van een gedegen adviseur op tactisch/strategisch niveau, communiceert u overtuigend en creëert u draagvlak.
- Bent u steeds klantgericht, analytisch en gedreven.
- Begeleidt u de offertes van het begin tot het einde. U bent daarom ook bereid om de meer administratieve taken daarrond op te nemen en in te staan voor de eindredactie van de offerte.
Gezocht profiel
- U heeft een masterdiploma of gelijk door ervaring met een ICT-achtergrond
- U bent een ervaren projectmanager of bid manager
- U heeft een brede algemene ICT-kennis opgebouwd
- U heeft ervaring in planningen en schattingen maken
- U heeft ervaring in het maken van kwalitatief hoogstaande offertes voor maatwerk oplossingen, en/of voor pakketimplementaties.
- U kan een visie opbouwen die producten of oplossingen overstijgt
- U heeft zeer sterke communicatie skills (zowel mondeling als schriftelijk)
- U heeft ervaring in het ondersteunen van business development en verkoop
- U kan voor een offerte de KPI’s, de risico’s en de opportuniteiten goed inschatten
- U bent gedreven en kan mensen motiveren
- U bent punctueel en hebt oog voor kwaliteit
- U straalt maturiteit en vertrouwen uit
- Uw talenkennis omvat NL / FR / EN
Aanbod
- U zal deel uitmaken van de grootste private Belgische IT groep en van een enthousiast team met een open en no nonsense attitude en een cultuur van ondernemerschap
- U kan mee bouwen aan een onderneming die inzet op groei en innovatie
- U verkrijgt een competitieve verloning, bedrijfswagen, Flex income plan, Hospitalisatie – en groepsverzekering, …
Tot slot
De Cronos Groep werd opgericht in 1991 door Jef de Wit, die het bedrijf vandaag nog steeds leidt. Inmiddels bestaat de groep uit een 400tal competence centers met in totaal 8.000 medewerkers. De jaarlijkse omzet bedraagt ongeveer 1 miljard euro.
Cronos Public Services is de entiteit binnen de groep die de relatie met de publieke instellingen beheert en het volledige portfolio van de groep aanbiedt aan deze klanten. Het team telt 40 medewerkers en realiseerde in 2021 een omzet van 200 miljoen euro.
Voelt u zich geroepen om ons team te komen versterken?
Contacteer ons, we maken graag met je kennis!

Mieke De Smet
Director

Tom Schrijvers
Bid Office Manager
Ontdek meer

Breng ons een bezoek op Trefdag Vlaanderen Digitaal 2023
15 september 2023 – Dit jaar draait alles om ‘Connecting the dots. Samen maken we het verschil!’. Een thema dat benadrukt hoe technologie, data en digitale dienstverlening Vlaanderen en haar overheden transformeren. Bezoek ons op onze stand, naast deze van Digitaal Vlaanderen.

Een geoptimaliseerde dienstverlening bij Energiehuis Oostende dankzij Salesforce Service Cloud
31 augustus 2023 –
Een ware Salesforce transformatie zorgt voor een geoptimaliseerde dienstverlening bij Energiehuis Oostende. Samen met onze experten van competence center Brightfox hielpen we hen de overstap naar Salesforce Service Cloud te maken.

Een nieuw centraal platform op basis van Drupal 9 voor het Departement Cultuur, Jeugd en Media (CJM) van de Vlaamse Overheid
24 augustus 2023 – Het nieuwe platform biedt niet alleen een naadloze ervaring met functionaliteiten zoals een fotocarrousel en broodkruimelnavigatie, maar heeft ook een innovatieve subsidiewijzer geïntegreerd.