26 mei 2023 – Ontdek hoe u uw digitale dienstverlening kan versterken via de formulierentool van Digitaal Vlaanderen, een onderdeel van Mijn Burgerprofiel tijdens een gratis informatieve webinar van Digitaal Vlaanderen.
Wordt u onze nieuwe Administratief Project Controller?


Wat houdt deze functie in?
Als Administratief Project Controller binnen onze organisatie zal u zowel intern binnen De Cronos Groep met de verschillende competence centers als extern met de overheidsklanten een aantal gerichte project administratieve taken uitvoeren.
In deze functie:
- Bent u de schakel tussen het verkoopsteam, de facturatiedienst, de boekhouding en de debiteurenadministratie
- Onderhoudt u het contact met zowel consultants en projectmanagers, als de klant omtrent administratie en facturatie
- Ondersteunt u account managers bij de administratieve opvolging van complexe projecten en kan u de resultaten daarvan inzichtelijk maken voor de boekhouding
- Bent u verantwoordelijk voor nacalculatie en volledigheid van de inkomende en uitgaande facturatie.
Gezocht profiel
- U heeft een Master of bachelor diploma, bij voorkeur met een economische achtergrond
- U bent analytisch en nauwkeurig, goed in het snel verwerken én interpreteren van data en heeft een sterke affiniteit met cijfers. In deze functie is het echter wel essentieel om ook een helicopter view te behouden.
- U heeft een goede kennis van MS Office (excel, outlook, word) – Ervaring met CRM en Sharepoint is een pluspunt.
- U bent een initiatiefnemer die autonoom taken opneemt en pro-actief te werk gaat, maar wel streeft naar optimalisatie en die flexibel is tijdens piekperiodes.
- U bent klantgericht: rechtstreeks contact met de klant zowel onsite als telefonisch, u vindt het belangrijk om mee te denken met de klant en een vertrouwensband op te bouwen.
- U kan omgaan met confidentiële informatie.
- U heeft minimaal 4 jaar ervaring in een dienstverlenende sector, ervaring binnen een IT-project gedreven omgeving is een plus.
- U bent Nederlandstalig, kennis van de Franse taal wordt als een pluspunt gezien.
Aanbod
- U zal deel uitmaken van de grootste private Belgische IT groep en van een enthousiast team met een open en no nonsense attitude en een cultuur van ondernemerschap
- U kan mee bouwen aan een onderneming die inzet op groei en innovatie
- U verkrijgt een competitieve verloning, bedrijfswagen, Flex income plan, Hospitalisatie – en groepsverzekering, …
Tot slot
De Cronos Groep werd opgericht in 1991 door Jef de Wit, die het bedrijf vandaag nog steeds leidt. Inmiddels bestaat de groep uit een 400tal competence centers met in totaal 8.000 medewerkers. De jaarlijkse omzet bedraagt ongeveer 1 miljard euro.
Cronos Public Services is de entiteit binnen de groep die de relatie met de publieke instellingen beheert en het volledige portfolio van de groep aanbiedt aan deze klanten. Het team telt 40 medewerkers en realiseerde in 2021 een omzet van 200 miljoen euro.
Voelt u zich geroepen om ons team te komen versterken?
Contacteer ons, we maken graag met je kennis!


Mieke De Smet
Director


Peter Segers
Contract Support Manager
Ontdek meer


Een online weggeefplatform voor Afvalvrij mei van Limburg.net
28 april 2023 – Voor het achtste jaar op rij zet Limburg.net de hele maand mei in het teken van afval beperken en zo de afvalberg van alle gezinnen in Limburg en Diest te verkleinen. Samen met de experten van Calibrate creëerden we voor deze campagne een online weggeefplatform.


Internationale Dag van Vrouwen en Meisjes in de ICT
27 april 2023 – Vandaag vieren we de Internationale Dag van Vrouwen en Meisjes in de ICT! Deze dag heeft als doel meisjes en vrouwen aan te moedigen om te kiezen voor een carrière in de digitale sector.


The Flow Experience Day: Bereik meer met minder
19 april 2023 – We nodigen u graag uit op de Experience Day van competence center The Flow op donderdag 11 mei 2023. Tijdens dit event ontdekt u vernieuwende en innovatieve manieren om mens en technologie samen te brengen met als doel een betere werknemerservaring te creëren.