Vacature

Wordt u onze nieuwe Administratief Project Controller?

Wat houdt deze functie in?

Als Administratief Project Controller binnen onze organisatie zal u zowel intern binnen De Cronos Groep met de verschillende competence centers als extern met de overheidsklanten een aantal gerichte project administratieve taken uitvoeren.

In deze functie:

  • Bent u de schakel tussen het verkoopsteam, de facturatiedienst, de boekhouding en de debiteurenadministratie
  • Onderhoudt u het contact met zowel consultants en projectmanagers, als de klant omtrent administratie en facturatie
  • Ondersteunt u account managers bij de administratieve opvolging van complexe projecten en kan u de resultaten daarvan inzichtelijk maken voor de boekhouding
  • Bent u verantwoordelijk voor nacalculatie en volledigheid van de inkomende en uitgaande facturatie.

Gezocht profiel

  • U heeft een Master of bachelor diploma, bij voorkeur met een economische achtergrond
  • U bent analytisch en nauwkeurig, goed in het snel verwerken én interpreteren van data en heeft een sterke affiniteit met cijfers. In deze functie is het echter wel essentieel om ook een helicopter view te behouden.
  • U heeft een goede kennis van MS Office (excel, outlook, word) – Ervaring met CRM en Sharepoint is een pluspunt.
  • U bent een initiatiefnemer die autonoom taken opneemt en pro-actief te werk gaat, maar wel streeft naar optimalisatie en die flexibel is tijdens piekperiodes.
  • U bent klantgericht: rechtstreeks contact met de klant zowel onsite als telefonisch, u vindt het belangrijk om mee te denken met de klant en een vertrouwensband op te bouwen.
  • U kan omgaan met confidentiële informatie.
  • U heeft minimaal 4 jaar ervaring in een dienstverlenende sector, ervaring binnen een IT-project gedreven omgeving is een plus.
  • U bent Nederlandstalig, kennis van de Franse taal wordt als een pluspunt gezien.

Aanbod

  • U zal deel uitmaken van de grootste private Belgische IT groep en van een enthousiast team met een open en no nonsense attitude en een cultuur van ondernemerschap
  • U kan mee bouwen aan een onderneming die inzet op groei en innovatie
  • U verkrijgt een competitieve verloning, bedrijfswagen, Flex income plan, Hospitalisatie – en groepsverzekering, …

Tot slot

De Cronos Groep werd opgericht in 1991 door Jef de Wit, die het bedrijf vandaag nog steeds leidt. Inmiddels bestaat de groep uit een 400tal competence centers met in totaal 8.000 medewerkers. De jaarlijkse omzet bedraagt ongeveer 1 miljard euro.

Cronos Public Services is de entiteit binnen de groep die de relatie met de publieke instellingen beheert en het volledige portfolio van de groep aanbiedt aan deze klanten. Het team telt 40 medewerkers en realiseerde in 2021 een omzet van 200 miljoen euro.

Voelt u zich geroepen om ons team te komen versterken?

Contacteer ons, we maken graag met je kennis!

Mieke De Smet

Director

Peter Segers

Contract Support Manager

Ontdek meer

Awards
De Cronos Groep wint de Google Cloud Most Transformative Partner 2022 Recognition

28 november 2022 – De Cronos Groep heeft de Belux Google Cloud Most Transformative Partner Recognition ontvangen. De prijs werd uitgereikt op het Google Next Benelux Event op vrijdag 18 november in Antwerpen. Met deze prijs geeft Google erkenning aan de Google Cloud Partner die het voorbije jaar het sterkst gegroeid is in …

Lees meer
In de pers
Artikel over Jef De Wit en De Cronos Groep in De Tijd

18 november 2022 – Op de Dag van de Ondernemer verscheen een artikel over onze oprichter Jef De Wit in De Tijd. Bent u benieuwd naar het succesvol ondernemersverhaal van De Cronos Groep? Lees dan zeker dit artikel.

Lees meer
Event
Smart City Expo 2022: Digitale Werkplek sessie

17 november 2022 – Afgelopen drie dagen vond ’s werelds meest toonaangevend evenement voor steden opnieuw plaats in Barcelona: Smart City Expo.Tijdens deze hoogmis van de stedelijke revolutie komen tal van steden over heel de wereld samen om inzichten en kennis met elkaar te delen rond Smart Cities projecten.

Lees meer
Aankondiging, In de pers
Lancering StadsApp Brugge: de nieuwe en snelste manier om een afspraak of melding te maken

08 november 2022 – Stad Brugge lanceert de gloednieuwe StadsApp. Deze applicatie voor de smartphone is nu de snelste manier om een afspraak of melding te maken bij de Stad. Het is een mijlpaal in de mobiele dienstverlening.

Lees meer

Elk kwartaal bundelen we relevant nieuws en boeiende cases in onze nieuwsbrief. Schrijf u hier in om deze te ontvangen.