Vacature

Wordt u onze nieuwe Administratief Project Controller?

Wat houdt deze functie in?

Als Administratief Project Controller binnen onze organisatie zal u zowel intern binnen De Cronos Groep met de verschillende competence centers als extern met de overheidsklanten een aantal gerichte project administratieve taken uitvoeren.

In deze functie:

  • Bent u de schakel tussen het verkoopsteam, de facturatiedienst, de boekhouding en de debiteurenadministratie
  • Onderhoudt u het contact met zowel consultants en projectmanagers, als de klant omtrent administratie en facturatie
  • Ondersteunt u account managers bij de administratieve opvolging van complexe projecten en kan u de resultaten daarvan inzichtelijk maken voor de boekhouding
  • Bent u verantwoordelijk voor nacalculatie en volledigheid van de inkomende en uitgaande facturatie.

Gezocht profiel

  • U heeft een Master of bachelor diploma, bij voorkeur met een economische achtergrond
  • U bent analytisch en nauwkeurig, goed in het snel verwerken én interpreteren van data en heeft een sterke affiniteit met cijfers. In deze functie is het echter wel essentieel om ook een helicopter view te behouden.
  • U heeft een goede kennis van MS Office (excel, outlook, word) – Ervaring met CRM en Sharepoint is een pluspunt.
  • U bent een initiatiefnemer die autonoom taken opneemt en pro-actief te werk gaat, maar wel streeft naar optimalisatie en die flexibel is tijdens piekperiodes.
  • U bent klantgericht: rechtstreeks contact met de klant zowel onsite als telefonisch, u vindt het belangrijk om mee te denken met de klant en een vertrouwensband op te bouwen.
  • U kan omgaan met confidentiële informatie.
  • U heeft minimaal 4 jaar ervaring in een dienstverlenende sector, ervaring binnen een IT-project gedreven omgeving is een plus.
  • U bent Nederlandstalig, kennis van de Franse taal wordt als een pluspunt gezien.

Aanbod

  • U zal deel uitmaken van de grootste private Belgische IT groep en van een enthousiast team met een open en no nonsense attitude en een cultuur van ondernemerschap
  • U kan mee bouwen aan een onderneming die inzet op groei en innovatie
  • U verkrijgt een competitieve verloning, bedrijfswagen, Flex income plan, Hospitalisatie – en groepsverzekering, …

Tot slot

De Cronos Groep werd opgericht in 1991 door Jef de Wit, die het bedrijf vandaag nog steeds leidt. Inmiddels bestaat de groep uit een 400tal competence centers met in totaal 8.000 medewerkers. De jaarlijkse omzet bedraagt ongeveer 1 miljard euro.

Cronos Public Services is de entiteit binnen de groep die de relatie met de publieke instellingen beheert en het volledige portfolio van de groep aanbiedt aan deze klanten. Het team telt 40 medewerkers en realiseerde in 2021 een omzet van 200 miljoen euro.

Voelt u zich geroepen om ons team te komen versterken?

Contacteer ons, we maken graag met je kennis!

Mieke De Smet

Director

Peter Segers

Contract Support Manager

Ontdek meer

Vacature
Wordt u onze nieuwe Bid Manager?

04 juli 2022 – Als Bid Manager binnen onze organisatie acteert u als projectmanager tijdens de offerte fase van een ICT project. U begeleidt offertes en ondersteunt bij het uitzetten van strategieën en doelstellingen (als rode draad over de competence centers heen en aangepast aan de overheidsdienst). …

Lees meer
Event
Christelijke Mutualiteit bedankt IT-afdeling met een groots feest

30 juni 2022 – Begin deze maand organiseerde CM – Christelijke Mutualiteit een groot feest om hun IT-afdeling en partners te erkennen en bedanken voor al het harde werk van de afgelopen jaren. En ook wij van Cronos Public Services waren van de partij!

Lees meer
Event
VERA inspiratiesessie – Hoe creëert u als bestuur een digitale werkplek?
Een inspiratiesessie voor en door lokale besturen Voor heel wat toepassingen is de cloud the place to be. Maar hoe start u hiermee en hoe gaat u te werk? Vrijdag…
Lees meer
In de pers
Stad Antwerpen gunt ontwikkeling stadsapp aan Cronos Public Services & icapps

23 mei 2022 – Stad Antwerpen laat de stadsapp, die dit najaar gelanceerd wordt, door Cronos Public Services & icapps ontwikkelen. Met die stedelijke app wil de stad de dienstverlening en beleving van de stad dichter bij haar burgers brengen. Na grondig voorbereidend werk …

Lees meer

Elk kwartaal bundelen we relevant nieuws en boeiende cases in onze nieuwsbrief. Schrijf u hier in om deze te ontvangen.