Project

Een geoptimaliseerde dienstverlening bij Energiehuis Oostende dankzij Salesforce Service Cloud

  • Salesforce

  • Cloud

  • CRM

Een ware Salesforce transformatie zorgt voor een geoptimaliseerde dienstverlening bij Energiehuis Oostende.

Samen met onze experten van competence center Brightfox hielpen we hen de overstap naar Salesforce Service Cloud te maken.

Door de overstap naar dit krachtig platform kreeg Energiehuis Oostende niet alleen een 360° klantoverzicht, maar ook de mogelijkheid om een uitzonderlijke klantenservice te leveren en de samenwerking tussen teamleden te bevorderen.

Salesforce Service Cloud faciliteert niet alleen efficiënt beheer van klantvragen, maar ondersteunt ook energieoptimalisatie-initiatieven en speelt in op continu veranderende klantbehoeften.

Benieuwd naar de stappen en aanpak? Ontdek alle details van dit traject hier: https://www.brightfox.eu/cases/energiehuis-oostende/.

Denkt u eraan om uw klantenservice te optimaliseren en bedrijfsprocessen verder te stroomlijnen?

➡️ Onze experten staan voor u klaar. Neem gerust contact op met ons of uw accountmanager voor meer informatie.

Wenst u op de hoogte te blijven van al onze nieuwsupdates?

Volg dan zeker onze Cronos Public Services NV pagina op LinkedIn

Ontdek meer

Project
Datamigratie en cyberveiligheid: FOD Sociale Zekerheid moderniseert IT-infrastructuur

13 juni 2024 – Het datacentrum van de FOD Sociale Zekerheid wordt tegen eind 2026 ontmanteld. Dit past binnen de bredere strategie van de federale overheid om de digitale transformatie te versnellen en de dataveiligheid te verhogen. De FOD ging op zoek naar een toekomstbestendige oplossing en vond die met de hulp van Cronos Public Services.

Lees meer
Raamcontract
Het VITO-raamcontract in de praktijk: Universiteit Antwerpen breidt opslaginfrastructuur uit

12 juni 2024 – Cronos Public Services werd via het VITO-raamcontract ingeschakeld om de opslaginfrastructuur van Universiteit Antwerpen uit te breiden. Dit project versterkt de digitale capaciteit van de universiteit en ondersteunt haar onderzoeksinitiatieven. Competence center Neoria werd ingeschakeld voor het leveren van hoogwaardige ICT-oplossingen.

Lees meer
Raamcontract
Optimaliseer uw bedrijfsprocessen met de Camunda-overeenkomst

11 juni 2024 – Het Cronos competence center Blue Goose haalde een raamovereenkomst met Smals binnen voor het leveren van Camunda-diensten en -support. Dit betekent dat u, als u actief bent binnen de overheid, een beroep kunt doen op Cronos Public Services om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Lees meer
Awards
Jef De Wit en Dirk Deroost winnen IT Lifetime Achievement award van Computable

23 mei 2024 – Op Cybersec Europe 2024 werden gisteren de ComputableAwards uitgereikt en waar Dirk Deroost en Jef De Wit de IT Lifetime Achievement award in de wacht sleepten!

Lees meer

Elk kwartaal bundelen we relevant nieuws en boeiende cases in onze nieuwsbrief. Schrijf u hier in om deze te ontvangen.