Een ware Salesforce transformatie zorgt voor een geoptimaliseerde dienstverlening bij Energiehuis Oostende.
Samen met onze experten van competence center Brightfox hielpen we hen de overstap naar Salesforce Service Cloud te maken.
Door de overstap naar dit krachtig platform kreeg Energiehuis Oostende niet alleen een 360° klantoverzicht, maar ook de mogelijkheid om een uitzonderlijke klantenservice te leveren en de samenwerking tussen teamleden te bevorderen.
Salesforce Service Cloud faciliteert niet alleen efficiënt beheer van klantvragen, maar ondersteunt ook energieoptimalisatie-initiatieven en speelt in op continu veranderende klantbehoeften.
Benieuwd naar de stappen en aanpak? Ontdek alle details van dit traject hier: https://www.brightfox.eu/cases/energiehuis-oostende/.
Denkt u eraan om uw klantenservice te optimaliseren en bedrijfsprocessen verder te stroomlijnen?
➡️ Onze experten staan voor u klaar. Neem gerust contact op met ons of uw accountmanager voor meer informatie.