Project

Een geoptimaliseerde dienstverlening bij Energiehuis Oostende dankzij Salesforce Service Cloud

  • Salesforce

  • Cloud

  • CRM

Een ware Salesforce transformatie zorgt voor een geoptimaliseerde dienstverlening bij Energiehuis Oostende.

Samen met onze experten van competence center Brightfox hielpen we hen de overstap naar Salesforce Service Cloud te maken.

Door de overstap naar dit krachtig platform kreeg Energiehuis Oostende niet alleen een 360° klantoverzicht, maar ook de mogelijkheid om een uitzonderlijke klantenservice te leveren en de samenwerking tussen teamleden te bevorderen.

Salesforce Service Cloud faciliteert niet alleen efficiënt beheer van klantvragen, maar ondersteunt ook energieoptimalisatie-initiatieven en speelt in op continu veranderende klantbehoeften.

Benieuwd naar de stappen en aanpak? Ontdek alle details van dit traject hier: https://www.brightfox.eu/cases/energiehuis-oostende/.

Denkt u eraan om uw klantenservice te optimaliseren en bedrijfsprocessen verder te stroomlijnen?

➡️ Onze experten staan voor u klaar. Neem gerust contact op met ons of uw accountmanager voor meer informatie.

Wenst u op de hoogte te blijven van al onze nieuwsupdates?

Volg dan zeker onze Cronos Public Services NV pagina op LinkedIn

Ontdek meer

In de pers
Slimme camera’s jagen op onveilige situaties: Vlaanderen zet in op proactieve detectie van verkeersongevallen
1 week geledenElke dag vallen er tientallen verkeersslachtoffers in ons land, en elk ongeval – hoe groot of klein ook – is er één te veel. Daarom lanceerde het Departement…
Lees meer
Aankondiging
Pionierswerk in Vlaanderen: het Solid Pod-platform van Athumi
3 weken geledenAthumi, Inrupt, De Cronos Groep en Cronos Public Services zetten hun samenwerking verder om het gebruik van Solid in Vlaanderen te versnellen. Solid Pods of Personal Online Datastores…
Lees meer
Aankondiging
Infront en Microsoft Dynamics 365 zorgen voor technologische innovatie bij De Lijn
3 maanden geledenDe Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn (& haar exploitanten) bedient dagelijks honderd duizenden mensen en is zo verantwoordelijk voor meer dan 200 miljoen voertuigkilometers op jaarbasis. Met behulp van…
Lees meer
Aankondiging
Spotbooking maakt toegang tot autoluwe zones en inname van openbaar domein in Mechelen makkelijker
3 maanden geledenStad Mechelen, Geosparc en Cronos Public Services slaan de handen in elkaar om de aanvraag van vergunningen gebruiksvriendelijker te maken voor burger én stadsdienst. Het project is wederom…
Lees meer

Elk kwartaal bundelen we relevant nieuws en boeiende cases in onze nieuwsbrief. Schrijf u hier in om deze te ontvangen.