Aankondiging

Stad Hasselt zet volop in op de digital-first ervaring voor haar klanten

  • CRM

  • BPM

  • Salesforce

Stad Hasselt wenst het voor al haar klanten zo eenvoudig mogelijk te maken om online interacties met hen te hebben. Daarom zijn ze op zoek gegaan naar een partner voor de realisatie van een uniek digitaal loket via een intuïtieve, gebruiksvriendelijke low code/no code toepassing.

Eén team, één aanpak

Samen met ons competence center Brightfox startten we recent onze samenwerking met een kickoff. Gezamenlijk met Stad Hasselt vormen we nu één team met één concreet doel: één uniek digitaal loket, CRM – zaak systeem, voor alle klanten van de stad.

De motor van deze oplossing is Salesforce Public Sector Solution als veilig platform met geavanceerde encryptie voor zowel CRM alsook de BPM (Business Process Modeling).

Eén platform, één bron van data

Vanuit de Public Sector module van Salesforce worden de vragen/verzoeken geclassificeerd en start het bijhorende proces. Tijdens deze processen zijn er tal van integraties voorzien voor validatie, consultatie of rapportering met externe systemen waaronder onder andere met de authentieke bronnen en de bouwstenen vanuit Digitaal Vlaanderen.

We kijken alvast uit naar de volgende stappen in dit partnership!

Wenst u op de hoogte te blijven van al onze nieuwsupdates?

Volg dan zeker onze Cronos Public Services NV pagina op LinkedIn

Ontdek meer

In de pers
Slimme camera’s jagen op onveilige situaties: Vlaanderen zet in op proactieve detectie van verkeersongevallen
2 dagen geledenElke dag vallen er tientallen verkeersslachtoffers in ons land, en elk ongeval – hoe groot of klein ook – is er één te veel. Daarom lanceerde het Departement…
Lees meer
Aankondiging
Pionierswerk in Vlaanderen: het Solid Pod-platform van Athumi
2 weken geledenAthumi, Inrupt, De Cronos Groep en Cronos Public Services zetten hun samenwerking verder om het gebruik van Solid in Vlaanderen te versnellen. Solid Pods of Personal Online Datastores…
Lees meer
Aankondiging
Infront en Microsoft Dynamics 365 zorgen voor technologische innovatie bij De Lijn
3 maanden geledenDe Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn (& haar exploitanten) bedient dagelijks honderd duizenden mensen en is zo verantwoordelijk voor meer dan 200 miljoen voertuigkilometers op jaarbasis. Met behulp van…
Lees meer
Aankondiging
Spotbooking maakt toegang tot autoluwe zones en inname van openbaar domein in Mechelen makkelijker
3 maanden geledenStad Mechelen, Geosparc en Cronos Public Services slaan de handen in elkaar om de aanvraag van vergunningen gebruiksvriendelijker te maken voor burger én stadsdienst. Het project is wederom…
Lees meer

Elk kwartaal bundelen we relevant nieuws en boeiende cases in onze nieuwsbrief. Schrijf u hier in om deze te ontvangen.